ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ


Ακουστικο-Ψυχο-Φωνολογια (Μέθοδος Tomatis) ιδρύθηκε το 1950 από τον Γάλλο ιατρό ωτορινολαρρυγγολόγο φωνίατρο και νευρο-ωτολόγο Αλφρέντ Τοματίς. Η μέθοδος πραγματεύεται τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο αυτί μας και στη φωνή, και,κατ’ επέκταση,ανάμεσα στην ακρόαση και στην επικοινωνία. Είναι μια παιδαγωγική της ακρόασης,με την έννοια ότι μαθαίνει στο άτομο πώς να ξυπνήσει μέσα του η επιθυμία…
Η καλοσυντονισμένη ακρόαση είναι δυνατόν να σου αλλάξει τη ζωή! Το έργο του Alfred Tomatis υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο του αυτιού στη ζωή μας, Yπογραμμίζει επίσης μερικές από τις γνωστές λειτουργίες του αυτιού, όπως η ισορροπία, ο συντονισμός και η ακοή, καθώς και άλλες λειτουργίες που δεν είναι τόσο γνωστές και, κατά συνέπεια, είναι έκπληξη…
Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι αποτέλεσμα νευρολογικών διαφοροποιήσεων στη δομή και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Οι διαφοροποιήσεις αυτές είναι συχνά κληρονομικές και επηρεάζουν την ικανότητα του παιδιού να λαμβάνει, να αποθηκεύει, να επεξεργάζεται, να ανακαλεί ή να επικοινωνεί πληροφορίες.Τα στατιστικά δείχνουν ότι οι μαθησιακές δυσκολίες είναι συχνότερες στα αγόρια. Ο μεγαλύτερος αριθμός διαγνώσεων στα αγόρια μπορεί…