ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ


Το αυτί είναι το πιο ισχυρό αισθητήριο όργανο στο ανθρώπινο σώμα. Πάνω από 80% της διέγερσης που λαμβάνει ο εγκέφαλος μας προέρχεται από το αυτί. Από τη μία πλευρά παίζει έναν σημαντικό ρόλο στην διέγερση του εγκεφάλου, και από την άλλη έχει θετική επίδραση στην πλαστικότητα του. Αυτό εξηγεί την σημαντική επίδραση που έχει η…
Ακουστικο-Ψυχο-Φωνολογια (Μέθοδος Tomatis) ιδρύθηκε το 1950 από τον Γάλλο ιατρό ωτορινολαρρυγγολόγο φωνίατρο και νευρο-ωτολόγο Αλφρέντ Τοματίς. Η μέθοδος πραγματεύεται τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο αυτί μας και στη φωνή, και,κατ’ επέκταση,ανάμεσα στην ακρόαση και στην επικοινωνία. Είναι μια παιδαγωγική της ακρόασης,με την έννοια ότι μαθαίνει στο άτομο πώς να ξυπνήσει μέσα του η επιθυμία…
Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι αποτέλεσμα νευρολογικών διαφοροποιήσεων στη δομή και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Οι διαφοροποιήσεις αυτές είναι συχνά κληρονομικές και επηρεάζουν την ικανότητα του παιδιού να λαμβάνει, να αποθηκεύει, να επεξεργάζεται, να ανακαλεί ή να επικοινωνεί πληροφορίες.Τα στατιστικά δείχνουν ότι οι μαθησιακές δυσκολίες είναι συχνότερες στα αγόρια. Ο μεγαλύτερος αριθμός διαγνώσεων στα αγόρια μπορεί…